Ga naar de inhoud

Sportzwemmen is een semi-competitieve groep. Er wordt 3x/week getraind, er is behoud (of aanvraag) van licentie waardoor er nog kan deelgenomen worden aan (master)wedstrijden.

Voorwaarden:

* je beheerst de vier zwemstijlen

* je traint op regelmatige basis 3x per week (uren onder voorbehoud):

– maandag 19u15-20u30

– woensdag 18u15-19u20

– zaterdag 10u-11u30

We streven naar 2 trainingen onder het toezicht van een trainer en 1 training zal individueel doorgaan obv schema’s in een afgehuurde baan. Je behaalt een aanwezigheid van 90%.

* je neemt per seizoen deel aan minstens 3 wedstrijden (kan ook open water of masterwedstrijd zijn)

* sportzwemmers hebben een licentie, je behoudt je licentie of we vragen één aan

* je bent minstens 14 jaar

We hebben voor deze sportmodule slechts plaats voor 16 zwemmers. We geven voorrang aan competitiezwemmers en recreanten die meer willen zwemmen dan 1x/week, aan bovenstaande voorwaarden voldoen én aan wedstrijden zullen deelnemen.

Kostprijs = 280€/zwemjaar